Dnes vešla v platnost první fáze zvýšení mezd po té, co prezident Hugo Chávez na začátku dubna tento fakt oznámil. V první fázi se mzdy zvyšují o 15%, v září o dalších o 17,5%. Po 1. září letošního roku bude minimální mzda činit 413,9 USD. Ze zvýšení mezd by mělo těšit na 4 miliony pracovníků. Podle poslance Daria Vivase minimální mzda v zemi bude po celkovém navýšení o 32,5% nejvyšší minimální mzdou v Latinské Americe.
Další zprávy
Kanadský předseda vlády svolal představitele Prvních národů a premiéry provincií a teritorií
27. 10. 2026
Kanadský předseda vlády Mark Carney podle svého úřadu 26. října 2026 svolal představitele Prvních národů a premiéry provincií a teritorií.
Zdroj: Úřad předsedy vlády Kanady
ASEAN zahájil v Singapuru síť statistiků trhu práce
27. 10. 2026
Sekretariát ASEAN uvedl, že ASEAN zahájil 27. října 2026 v Singapuru svou síť statistiků trhu práce (Labour Statisticians Network).
Zdroj: Sekretariát ASEAN
Britské ministerstvo financí zveřejnilo s Kanadou společné prohlášení o financování obrany
26. 10. 2026
Britské ministerstvo financí (HM Treasury) zveřejnilo 25. října 2026 společné prohlášení s kanadským ministerstvem financí o financování obrany.
Zdroj: HM Treasury